Fredag, yääH!

Hej på er allihopa!
Sitter just nu på skolan med Felicia och väntar på bussen, som går 15:15. Hem till Kalix till imorgon bitti, då jag åker tillbaka hit med min Iris och myser och umgås med Pemlan :)

Love it, fan vad jag älskar mitt liv, förstår ni det?! HAHA, not.
SKIT I DET NU, herregud. Life goes on, och jag bryr mig inte :)
Allting kommer ordna sig till slut ändå.
Hoppas jag iallafall.
Jaja, buss iallafall, kommer hem kring 18:00 någon gång, och då ska jag väl äta middag och chilla resten av kvällen, små prata och grina sönder kanske. Haha!


Längtar efter min mamma och min lillebror otroligt mycket just nu!
Åh, usch. Jag hatar att erkänna det för både mig själv, och er!
Blir mest troligtvis att flytta nästa vecka, vilket ska bli helt otroligt skönt eftersom att jag blir granne med världens bästa Felicia!
Love on that, kommer bli jätte jätte kul!

Jag kanske uppdaterar senare när jag sitter på bussen om jag orkar.
Puss!



Bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0