This is how it is

Godkvällens på er allihopa!
Ser att mina läsare ökar och det blir jag väldigt glad för :)
Ligger just nu i sängen och funderar och tänker på allt från a-o!
Verkligen jobbigt ibland måste jag säga.
Bestämt mig för att åka hem till Kalix imorgon eftermiddag och komma tillbaka lördag någon gång.
Eftersom att jag vill vara här under helgerna också och inte bara åka hem eftersom att det är så jobbigt att åka buss.
-30, vad säger man ens om det? Finns det någonting att säga?! Jag kan säga att jag har inte funderat att gå ut på promenad iallafall, eftersom att det inte spelar någon roll vad man har på sig för kläder eller hur mycket. Det blir så j*vla fucking cold ändå!

Fredag imorgon, skönt!

Orkar nog inte uppdatera på ett tag.

Saknar Iris, min bäbbä <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0