ÄLVSBYN..

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni sovit lika gott som jag har.
Kom hit till Älvsbyn igår kväll kring halv elva. Åkte buss i cirka tre timmar. Irre pirre (Iris) satt och skrek hela vägen från Luleå till Älvsbyn. Stackars liten, tycker inte om att stänga in henne i bur. Blä! :(

Dags att ta nya dag. Ny vecka som sagt! Går inte att ligga på lat sidan vet ni.
Har massa saker att göra denna vecka. Väntar på mina prov svar, hatar att vänta på dom i typ en vecka.
Sen så måste jag på värdcetralen igen. Har några uppgifter som jag måste göra (skola alltså..)
STOR STÄDA! Står typ högst upp på listan faktiskt. Haha! Säger alltid att jag ska städa, alltså.. Jag gör det ju men det blir aldrig sådär som jag har tänkt mig.






Nu har jag precis duschat och fixat mig, det började såklart dåligt. Mitt alarm ringde inte, men vaknade som tur bara tio minuter efteråt. Eller så ringde det, men jag glömde bort det.
Och som med alla veckor så ser jag redan framemot helgen eftersom att .. Jag vet faktiskt inte, jag är bara sån. Typ längtar till fredag och sånt där. Äh, skit samma.

Nu ska jag hälla upp lite fil i min tallrik och lite äpple och mandarin till de, muums! :)

Ha en bra dag! kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0