du har det där lilla extra!

godkväll på er allesammans! :)
hur har eran helg varit?

min helg har såklart varit helt underbar, har fått spendera tiden med den jag älskar mest.
och det är det som gör att jag orkar under veckorna!
lite kasst ändå att det ska behöva vara så, eftersom att nu till helgen får jag inte träffa min sötboll! Blä.
Emanuels lillebror har fyllt år och han hade kalas idag, vi var där och hjälpte till lite. Vet inte om jag gjorde så stor nytta, känner mig mest alltid bara i vägen. ALLTID.


Har fått svar från vårdcentralen också, fyfan säger jag bara! Nu är jag less. Jag strejkar snart punkt slut!
Ibland bara undrar jag vad folk tänker med. OCH ibland, så blir jag vääldigt irriterad på saker och ting.
Aja, hoppas detta snart får ett slut. Orkar inte med det längre. Puh.

Ingen TV längre, kan inte kolla på Wallander, sett framemot det hela veckan och sen så bara: NÄHÄ!
Så jag får ta och packa in mina matvaror och sånt i frysen/kylskåpet.
Sedan lägger jag mig mest troligtvis i sängen för att jag ska kunna lyckas somna.


Emanuel, jag älskar dig från botten av
mitt hjärta! Du betyder allt för mig.
Du lyser upp min dag, min lilla solstråle.
Bara önskar att allt kunde vara som förut, men som det ser ut just nu så kommer det aldrig blir som förr.


puss på detta!
ni får ha en fortsatt bra dag gullungar.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0