LOVE IT!

Haha, alltså! Hej! :)
Precis hemkommen från Emelie, haha. Fan vad jag älskar när vi pratar gamla minnen. Blir helt glad inombords. Skit kul. Så himla glad att vi lärt känna varandra igen.
Kommer ihåg nästan allt vi tjaffsade om när vi var småa, åh gud.

Jag och pemlis käkade glass och typ bär/frukst(?) på burk, haha. Vad heter det?
Gott var det iallafall.
Och btw, mamma ringde och frågade om jag ville följa med henne och bli sminkad och fotograferad. Gratis!? Blir jag, mamma och pemlis som ska göra det. Kommer bli helt sjukt kul. Vad ska man ha för kläder? Och vad ska man göra med håret? Hollabolla, måste börja fundera på det sådeså. 

Sitter och nynnar på  nickelback's låt when we stand togheter. Vet inte varför jag lyssnar på den men mest troligtvis föratt den finns på playlisten.
Skit samma.
Nu ska jag göra hemlig sak på hemlig plats, höhö, fasen så onödig jag är.

hoppas alla haft en bra dag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0