MONDAY

Hej på er mina underbara läsare!
Kom hem från skolan för nåt tag sedan, har hunnit diska och plocka undan lite här i lägenheten. Som snart inte är min längre ;)
Ska berätta om min helg lite, tänkte jag faktiskt göra.
I fredags började det med att jag faktiskt var på skolan och gjorde det jag skulle.
Sen drog jag ocg Emelie hem till henne och efter det så promenerade vi till bussen som gick mot Luleå.
I Luleå mötte mamma och pappa upp mig och vi drog och käkade på Exotic. Inga namn nämnda. Haha!
Sen åkte vi hem och jag och pappa övningskörde lite och efter det så låg jag bara och mös i sängen hela kvällen.
Lördag - Började med uppstigning klockan 07:30
Duschade och sånt för att jag skulle fixa håret inför fotograferingen som jag, mamma och emelie var på.
Super kul och super trött var jag efteråt också.
Köpte 2 bilder, fast nu ångrar jag mig att jag tog just dom två.
Skit samma, efter det så åt jag och mamma lunch på Myggan :)
Tog en kycklingsallad som smakade underbart.
Senare på kvällen - mysa,mysa,mysa.

Söndag - klev upp kring 07:00, kunde inte sova längre.. Fattar inte vad det är med mig och mina sömnproblem?!
Fixade mig, övningskörde med pappa, skit kul kan jag bara säga! Älskar att köra bil.
11:55 gick min buss till Boden, åkte dit för att spendera tiden med min älskade pojkvän som jag saknat så otroligt mycket.
Vi sprang runt på stan och handlade en massa åt mig, hehe. Vart en massa onödiga saker men íbland måste det få bli så också.

Det slutade med att både jag och han hamnade här i Älvsbyn, vi pratade och chillade på som vanligt.. Måste säga att denna gång chillade vi nog på extra mycket.. Haha! Soffpotatisar som vi är. Puss på dig älskling!
Han åkte dock i morse men blir kanske att han kommer tillbaka hit alldeles snart, härligt.

Blir att börja laga mat om ett tag iallafall..

Efter skolan var jag faktiskt och fixade mitt gym kort, nöjd tjej, eller?
Ska träna stenhårt, har längtat efter detta ska ni veta.

Jag uppdaterar mera någon annan gång, då jag har någonting att skriva om. Ser ju lite sjukt ut om man bara skriver en eller två rader, och så är det bara onödig text ändå. Lika bra att uppdatera sällan men mycket.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0