Torsdag, redan?

Hej och hå på er!
Sitter i klassrummet och väntar på att sista lektionen ska börja. 13:45. Sedan efter det så blir det att dra sig hemåt, städa lite och plocka undan ALLT som ligger framme. Tänker inte komma tillbaka efter helgen och det ser ut som rena h*lvetet.

Var med Felicia, Joel och Emelie igår kväll, skit kul.. Bara det att de kanske blev lite sent, men ibland måste man offra lite. Kul hade jag iallafall.
Imorgon kommer jag mest troligtvis åka till min fina och spendera helgen där. Ouff, känner att det kan behövas. Behöver alla stunder som vi kan få tillsammans.

Jaja, iallafall.. Jag får ta att skriva här lite senare, känner inte riktigt att jag har någon lust nu eftersom att jag är väldigt väldigt trött men det fixar sig ska ni se.

men jag uppdaterar då jag har tid.


pusselipusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0