your the best thing i've ever had.

hejsan hoppsan på er!
sitter i min sköna stol just nu, har kollat paradise hotel hela dagen. undra hur fasen man orkar egentligen?
finns väl liksom annat viktigt att göra än just det.
Har dock varit hemma från skolan för att jag misstänker att jag har börjat få migrän. Har ofta ont i huvudet och mår illa.

Orkar inte ta tag i det, så jag får ha det så här. Orkar inte springa till läkaren bara för det också.
Har precis målat naglarna! Orkar tyvärr inte visa något resultat på det. Men vart ganska läckert om jag ska vara ärlig ;)

Har inte fått i mig någon middag, vette tusan om jag ska orka fixa någonting heller. Inte speciellt hungrig så det får vänta ett tag. 
Har ingen annan bild att bjuda på heller. Dåligt med sånt tycker jag.
Vet att dom flesta föredrar att titta på bilder.
Hur kul är det att sitta och läsa hundra mil långa texter liksom?
Har försökt vändra hela lägenheten HELA dagem, blir ganska kallt men blir friskare och fräschare tycker jag.
Återstår bara lite städning, någon dag då jag har ork.
Innan helgen helst, man vet aldrig.

Nu ska inte jag sitta och skriva massa onödiga saker!
Nu blir det att plocka undan lite, lyssna på lite härlig musik och tänka på gamla minnen.
Älskar att tänka tillbaka på allt roligt jag gjort, haha.
Ojojoj!

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0